NAKOPNUTÍ KARMY

Hezky pěkně na rovinu. Jsme obě dvě na rodičovské "dovolené", takže pořádné podnikání to stále není, ale sny si pomalu plníme. Chceme Karmu posouvat, inovovat, vytvořit pracovní místo a tak dále. 


V době, kdy vládu do svých rukou převzal Koronavir, nebyla nálada ve společnosti zrovna příznivá a i my jsme pocítily potřebu změny. Chtěly jsme něco změnit a nevěděly co. Hledaly jsme nějaký nový impulz.
Sjížděly jsme weby, pinterest, instagram o sto šest a najednou BUM! Jitka Čechová, která stojí za značkou ABABU buduje nové hnízdo a v rámci HitHit kampaně poskytuje konzultace pro podnikatele, jako jsme třeba my. Wau. To bylo přesně to, co jsme potřebovaly. Než jsme se k tomu rozhoupaly, byla odměna vyprodaná! S prosíkem jsem napsala Jitce, jestli náhodou nebude konzultace navyšovat, a víte co? Svou odměnu jsem pro nás ulovila mezi prvníma! Přišlo mi to jako výhra. Jitka nám pomůže nás nakopnout a my ji na oplátku přispějeme na otevření Místa  

Termín jsme vybraly docela rychle a těšily se na okouknutí krásného obchůdku z blízka. Naneštěstí nám bouchlo hlídání a musely jsme sebou vzít demoliční duo ve složení Sofie a Ellie. No, ustály jsme to my, Jitka i Místo bez viditelné újmy a jsme za to moc rády. Jitka nás přivítala s úsměvem a čajem. No a mohlo se začít. 

Byly to tři hodiny plné plodných a skvělých myšlenek, nápadů, vtipů, sdílení zkušeností s rozjezdem podnikání v ČR. Jitka nás hned na začátku upozornila, že bude upřímná. Úplně ve mě zatrnulo a v duchu jsem si říkala: Tak a teď nám řekne, že je to na hovno a konec. Ale byla to jiná nemilá věc a to, že nás nemohla na instagramu ani facebooku dohledat. To byl pro nás celkem šok, protože jsme žily v bublině, že jsme přece všude. Karča popsala poznámkami mnoho stránek. Ruka ji bolela, ale ty poznámky pro nás mají cenu zlata. Probraly jsme opravdu vše - název, jeho význam, naše portfolio washpaperových výrobků, cenotvorbu, ideální ceny, možnosti naší prezentace i e-shopu a naše budoucí kroky.

Po třech hodinách jsme se rozloučily, my zamířily do parku, kde ty dvě malé smraďošky usnuly?! A u výborného cidera na Letné jsme probíraly naše poznatky. Každá si samozřejmě pamatuje něco jiného. :)

Od toho dne se začaly dít malé zázraky. Jitka nás sdílela na svém profilu, začaly chodit objednávky, nové nápady, pracujeme na eshopu, fotkách i novinkách. Tak moc, jak jen nám to naše ratolesti dovolí. 

Měníme lehce náš koncept. Washpaperu se nevzdáme, za nás je to TOP materiál, který dostaneme do každé domácnosti. Takže vy, co nás sledujete od začátku, jste si určitě všimli změny loga - teď jsme pouze Kar.Ma. 

  • Kar.Ma bude mít stálé kolekce = 5 krásných barev, ve kterých bude dostupné celé portfolio výrobků
  • Kar.Ma bude mít limitky = ty se budou lišit novou barvou v nabídce, např. léto - žlutá a modrá

  • Kar.Ma sjednocuje instagramový feed = je to náročnější než se zdá
  • Kar.Ma bude mít vlastní e-shop = Oléééé, už žádné placení provizí za prodeje

  • Kar.Ma má nové pomocníky = dobré a krásné fotky jsou základ
  • Kar.Ma má nové stroje = vlastní písmenka s diakritikou

 

A mohly bychom pokračovat výčtem až do aleluja. Co jsme tím hlavně chtěly říct? <3

Děkujeme Jitko za nakopnutí a těšíme se na další spolupráci. :)

P.S. Pro ty z vás, kteří by potřebovali od Jitky taky nakopnout (samozřejmě nakopnout značku, né do zadnice), mrkněte sem. Stojí to za to!